Svatební koordinátorka se v poslední době stává nedílnou součástí každého svatebního dne. Bere si na starost všechny povinnosti, které dosud na svatbách zastával svědek ženicha.
- je pravou rukou ženicha a nevěsty
- vítá a představuje svatebčany, má na starosti jejich voničky, ubytování
- organizuje svatební kolonu a přesun na obřad
- spolupracuje s matrikářkou a oddávající/m (důležité zejména na netradičních místech), předává prsteny a dokumenty
- vysvětluje svatebním hostům, co se bude dít a seznamuje je s harmonogramem dne, stará se o jejich zábavu a řeší jejich nenadálé problémy
- jedná se všemi dodavateli (kapela, cukráři, fotograf, kameraman) a vyřizuje finanční stránku služeb
- stará se o svatební dary, knihu hostí
- organizuje odvoz svatebčanů s řidičem svatby
- řeší nenadálé problémy (zapomněli jsme prsteny, svatební hosté zabloudili)
a mnoho dalších maličkostí i důležitých věcí, abyste si vy, milá nevěsto a ženichu, mohli užít váš jedinečný den bez starostí.
Služba koordinátorky zahrnuje
- 2 osobní setkání se snoubenci
- návštěva místa obřadu a hostiny
- vytvoření harmonogramu dne podle přání a potřeb ženicha a nevěsty - seznam úkolů je vždy vytvořen individuálně dle přání snoubenců a potřeb jejich svatby
- dohodnutý počet hodin v den D lze podle potřeby svatby změnit i během samotného svatebního dne, vše je podle potřeb snoubenců i jejich hostů
Cena od 300kč/hod, přizbůsobuje se podle počtu úkolů a počtu hodin práce.
|