z půjčovny..

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

kontakt

Mgr. Lucie Řezníčková
+420774960982   +420774960982
svatby@opava.cz   svatby@opava.cz
 

Svatební koordinátorka se v poslední době stává nedílnou součástí každého svatebního dne. Bere si na starost všechny povinnosti, které dosud na svatbách zastával svědek ženicha.

  • je pravou rukou ženicha a nevěsty
  • vítá a představuje svatebčany, má na starosti jejich voničky, ubytování
  • organizuje svatební kolonu a přesun na obřad
  • spolupracuje s matrikářkou a oddávající/m (důležité zejména na netradičních místech), předává prsteny a dokumenty
  • vysvětluje svatebním hostům, co se bude dít a seznamuje je s harmonogramem dne, stará se o jejich zábavu a řeší jejich nenadálé problémy
  • jedná se všemi dodavateli (kapela, cukráři, fotograf, kameraman) a vyřizuje finanční stránku služeb
  • stará se o svatební dary, knihu hostí
  • organizuje odvoz svatebčanů s řidičem svatby
  • řeší nenadálé problémy (zapomněli jsme prsteny, svatební hosté zabloudili)

a mnoho dalších maličkostí i důležitých věcí, abyste si vy, milá nevěsto a ženichu,  mohli užít váš jedinečný den bez starostí.

Služba koordinátorky zahrnuje

  • 2 osobní setkání se snoubenci
  • návštěva místa obřadu a hostiny
  • vytvoření harmonogramu dne podle přání a potřeb ženicha a nevěsty - seznam úkolů je vždy vytvořen individuálně dle přání snoubenců a potřeb jejich svatby
  • dohodnutý počet hodin v den D lze podle potřeby svatby změnit i během samotného svatebního dne, vše je podle potřeb snoubenců i jejich hostů

Cena od 300kč/hod, přizbůsobuje se podle počtu úkolů a počtu hodin práce.